דלג לתוכן העיקרי

לא רגיל בשום מובן שהוא
שמלות מחמיאות לכל מבנה גוף

לא רגיל בשום מובן שהוא שמלות מחמיאות לכל מבנה גוף
שמלות מחמיאות לכל מבנה גוף261

פשוט להיות את

כל אחת מאיתנו יפה ומיוחדת בפני עצמה. זה נהדר כשיש ביטחון עצמי, כשאת יודעת מה את אוהבת ומה מתאים לך. איך להכיר את מבנה הגוף שלך יעזור לך? העיקר הוא לבחור פריטים נוחים ומגוונים ולשלב אותם ביחד כדי להדגיש את המאפיינים שאת אוהבת. בין שהגוף שלך במבנה שעון חול, בצורת H, צורת V, צורת A או צורת O – הרעיונות שלנו יעזרו לך למצוא את מה שיגרום לך להרגיש ולהיראות הכי טוב שאת יכולה.

מבנה גוף O

אם פלג הגוף העליון שלך צר ומרכז הגוף מעוגל, אז מבנה הגוף שלך הוא בצורת O. שמלות חלומיות שיחמיאו לך תמיד הן שמלות בגזרת A או בגזרה מתנופפת – פרטי מלמלה, שרוולים מודגשים או חלק כמעטפת יוסיפו איזון, נפח ומשהו קסום. את יכולה לשחק עם חומרים שונים, כגון סריגים צמודים לגוף, או ללכת על סגנון ברידג'רטון עם גזרות שופעות, שמדגישות את החמוקים שלך. בתוספת מגפי עקב טרנדיים או מוקסינים יש לך לוק שמשלב את המודרני עם העל-זמני –פשוט מהמם!

Yasmin - Cozy Chic Gray Knit Look
Yasmin - Cute Cognac Volant Look

מבנה גוף A

אם החלק הרחב ביותר בגוף שלך הוא סביב הירכיים, ופלג הגוף העליון שלך צר יותר, אז יש לך מבנה גוף בצורת A. לכי על שמלת סריג קצרה ונוחה, היא תמשוך את תשומת הלב לרגליים, והוסיפי לה מגפיים גבוהיים כדי להאריך את הגוף שלך בסגנון רציני. מצד שני שמלה שחורה היא אפשרות טובה תמיד, ובגרסת מקסי עם פתח סביב המותן – אפילו יותר טוב! היא תדגיש את החמוקים שלך בצורה מושלמת ותיצור לוק מדהים ליציאה בערב. מדהימה לכל אירועה – שמלה צמודה מקסי תחבק את החמוקים שלך בכל המקומות הנכונים. הדפס נועז ונעליים עם סוליית טרקטור יוסיפו קצת כיף ליום-יום.

Mies - Sophisticated Black Cutouts Look
Mies - Cool Zebra Maxi Look
App exclusive Coupons for you!
Get your -15% Welcome Coupon for new App customers and many personalized offers.