דלג לתוכן העיקרי

לא רגיל בשום מובן שהוא
ג'ינס לכל מבנה גוף

לא רגיל בשום מובן שהוא ג'ינס לכל מבנה גוף
ג'ינס לכל מבנה גוף404

פשוט להיות את

כל אחת מאיתנו יפה ומיוחדת בזכות עצמה. זה נהדר כשיש ביטחון עצמי, כשאת יודעת מה את אוהבת ומה מתאים לך. איך להכיר את מבנה הגוף שלך? הנקודה המכרעת היא לבחור פריטים נוחים ומגוונים ולשלב אותם ביחד כדי להדגיש את המאפיינים שאת אוהבת. בין שהגוף שלך במבנה שעון חול, בצורת H, צורת V, צורת A או צורת O – הרעיונות שלנו יעזרו לך למצוא את מה שיגרום לך להרגיש ולהיראות הכי טוב שאת יכולה.

מבנה גוף O

אם פלג הגוף העליון שלך צר ומרכז הגוף מעוגל, אז צורת הגוף שלך תיקרא O. הדגישי את הגזרה שלך באמצעות ג'ינס בגובה בינוני, בגזרת הפעמון האהובה או בגזרה מתרחבת או בגזרה ישרה – גזרות אלה ידגישו את המותניים והרגליים שלך בצורה מושלמת. השילוב של גזרת פעמון עם טישרט שרוול ארוך יוצר איזון מהכתפיים ועד הקרסוליים, זהו גם לוק קז'ואל יום-יומי שאפשר לשדרג בקלות ללוק שיקי עם זוג מגפיים מחודדים. מצד שני, חלק עליון קרופ בשילוב עם גזרה ישרה יבליטו בצורה מופלאה את המותניים שלך, כך שתרגישי ותיראי מדהים.

Yasmin - Colour Gradient Denim Look
Yasmin - Classic Bootcut Look

מבנה גוף A

אם החלק הרחב ביותר בגוף שלך הוא סביב הירכיים ופלג הגוף העליון שלך צר יותר, אז יש לך מבנה גוף בצורת A. אם תדגישי את החצי העליון של הגוף, את תאריכי ותאזני כך את צורת הגוף שלך, אולם אפילו יותר טוב – מצאי לך זוג ג'ינס שיחבק את הגזרה של בצורה מושלמת. גזרת רגל ישרה, גבוהה, עם קפוצ'ון קרופ או ג'ינס נמוך בגזרת באגי בשילוב חולצת שרוול ארוך בייסיק יוצרות מראה קולי שמשדר קלילות. גזרת פעמון נותנת תחושה מודרנית והרגל המתרחבת מאזנת את הפרופורציות.

Mies - Light Bomber Jacket Look
Mies - Gray Longsleeve Denim Look