דלג לתוכן העיקרי
משלוח חינם
מדיניות החזרה של 30 יום
יותר מ 500 מותגים

כיצד אוכל לבטל את ההזמנה שלי?

"ביטול אפשרי במידה וההזמנה טרם טופלה במחסן שלנו. המחסן שלנו עובד מהר מאוד כשמדובר בטיפול בהזמנות. עקב כך, אפשר לבטל רק בדקות הראשונות לאחר ביצוע ההזמנה.

כך תוכלו לבטל הזמנה בעצמכם:

1. לחצו על הסמל ""חשבון לקוח"" ואז על ""ההזמנות שלך"".

2. בחרו את ההזמנה שתרצו לבטל.

3. הקליקו על ""ביטול משלוח""

אם בקשת הביטול שלכם עברה בהצלחה ההזמנה תסומן כ""בוטלה"" ותישלח אליכם הודעת דוא""ל המאשרת את הביטול.

האם התשובה הזאת עזרה לך?
המשוב שלך חשוב לנו מאוד. הוא עוזר לנו להשתפר.
שירות לקוחות

לא מצאת תשובה שעוזרת לך?

אם לא מצאת תשובה מתאימה באזור העזרה שלך, תוכל/י לכתוב או להתקשר אלינו.

כתבו לנו

תאר/י את הסיבה לפנייה בטופס יצרת הקשר. אנחנו נחזור אליך.
טופס יצירת קשר