דלג לתוכן העיקרי

השארו רעננים
מדריך שטיפת בגדי ספורט

השארו רעננים מדריך שטיפת בגדי ספורט
מדריך שטיפת בגדי ספורט106

כדי לעזור לכם לטפל טוב יותר בבגדי חדר הכושר האהובים עליכם, פירטנו כמה מהדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות כדי לשמור על ציוד האימון שלכם כמו חדש, רענן, ולהאריך את תוחלת החיים שלו.

הפרידו את הכביסה בצורה נכונה

הפרידו את בגדי הספורט שלכם משאר הבגדים שאתם מתכננים לכבס. הפרידו אותם לפי צבעים: כהים עם כהים, צבעוני עם צבעוני, ובהיר ובהיר. לאחר מכן הפכו את הבגדים מבפנים החוצה כדי להעניק להם ניקיון עמוק יותר ולשמור על הצבעים שלהם.

השארו רעננים מדריך שטיפת בגדי ספורט

בחרו סבון כביסה ספציפי לבגדי ספורט

אבקת כביסה ספציפית לבגדי ספורט קיימת מסיבה – הוא פותח כדי להילחם בריח בצורה מיוחדת בבדים מנדפי לחות ובדים סינטטים לניקוי עמוק. בחרו בחומר ניקוי עדין יותר, שבדרך כלל אינו מכיל כימיקלים קשים כמו אקונומיקה, פוספטים, או אנזימים שיכולים להזיק ולפרק בדים מסוימים אבל עדיין יהיה מסוגל לעשות את העבודה.

השארו רעננים מדריך שטיפת בגדי ספורט

בחרו את הטמפרטורה המתאימה

כבסו את בגדי הספורט שלכם במים קרים – סביבות ה-20°C או ה-30°C. מים חמים עלולים לפגוע בבגדי הכושר שלכם יותר משהם יכולים לעזור, מכיוון שחום קיצוני יכול למעשה לפרק את האלסטיות ולהוביל להתכווצות הבדים ולתוחלת חיים נמוכה יותר לבגד.

השארו רעננים מדריך שטיפת בגדי ספורט

הסרת כתמים וריחות

לכתמים בחרו בשטיפה ידנית עם חומר ניקוי מיוחד וטפחו בעדינות על הכתם עם ספוג. כדי להסיר ריחות אתם תמיד יכולים לסמוך על חומר מונע ריחות טוב או לנסות ספריי נגד ריחות, כדי לשמור על ריח רענן של בגדי הכושר למשך זמן רב יותר. למסיר ריחות בגרסה טבעית לחלוטין, אפשר להכניס חצי כוס חומץ לבן למחזור השטיפה. שלום ולא להתראות לכל הכתמים והריחות!

השארו רעננים מדריך שטיפת בגדי ספורט
App exclusive Coupons for you!
Get your -15% Welcome Coupon for new App customers and many personalized offers.