דלג לתוכן העיקרי

כל מה שאתם צריכים לדעת
מדריך מידות ג'ינס וטיפים

כל מה שאתם צריכים לדעת מדריך מידות ג'ינס וטיפים
מדריך מידות ג'ינס וטיפים82

מצאו את המידה המושלמת בשבילכם

מציאת זוג מכנסי הג'ינס המושלם? קל יותר להגיד מלעשות - עד הרגע הזה! האם ידעת שמותגים מציעים מידות גודל שונות? חלק משתמשים בשיטה הבינלאומית (XS, S, M, L, וכדומה), חלק משתמשים בשיטת המידה האירופאית (EU 40, וכדומה), חלק משתמשים בשיטת המידות האמריקאית כלומר באינץ' ומבוססת על יחס המותניים והאורך. המשיכי לקרוא כדי לגלות את הדרך הטובה ביותר למצוא את המידה שלך.

כיצד למדוד את עצמך

כדי למצוא את מידת הג'ינס המשיכי ככתוב:

מדידת היקף מותניים: מדדי סביב קו המותניים הטבעי שלך. עמדי רגועה ומדדי ישירות על העור.

היקף הירך: הוא נמדד סביב החלק המלא ביותר של הירכיים שלך. אל תצמידי את סרט המדידה חזק מדי מכיוון שהג'ינס שלך עלול בסופו של דבר להיות הדוק מדי.

אורך התפר: עמדי יחפה רגועה וישרה על הרצפה. השאירי מרחק של כ-10 ס"מ בין כפות הרגליים. מדדי מהחלק הפנימי של הרגל לעצם הקרסול. טיפ: על מנת לקבל את המדידה המדויקת ביותר האפשרית, אדם אחר צריך לעשות לך את המדידה.

המרת ס"מ לאינץ'

עבור מערכת המידות המיוצגת באינצ'ים' את רק צריך להמיר את תוצאות מדידת המותניים והאורך בעזרת הנוסחה הבאה 1 אינץ ' מומר ל- 2.54 ס"מ. חלקי את הערכים שנקבעו ב- 2.54 ס"מ. לדוגמה מידת מותניים של 73 ס"מ היא 29 אינץ ', מעוגל כלפי מעלה, בעוד שמדידת רגל של 82 ס"מ היא 32 אינץ ' מעוגל כלפי מטה. כך שמידת הג'ינס המושלמת בשבילך היא W29/L32.

כל מה שאתם צריכים לדעת מדריך מידות ג'ינס וטיפים

התאימו את הג'ינס המשוחרר בצורה מושלמת

האם הג'ינס האהוב עליך כבר לא מתאים כל כך טוב? עם הטיפים השימושיים הפשוטים האלה את יכולה ליצור מחדש את הגי'נס שלך בצורה המותאמת לך וזה לוקח פחות מ15 שניות. צפי בסרטון כדי ללמוד כיצד לעשות את זה.

הכיני שורט ג'ינס מהג'ינס שלך

נמאס לך מהג'ינס הישן שלך אבל את עדיין לא מוכנה לוותר עליהם? קל, שדרגי אותם בקלות לזוג מכנסי ג'ינס קצרים! צפי בסרטון כדי לגלות כיצד לעשות את זה.