דלג לתוכן העיקרי

כל מה שאתם צריכים לדעת
המדריך לשטיפת הבגדים התחתונים

כל מה שאתם צריכים לדעת המדריך לשטיפת הבגדים התחתונים
המדריך לשטיפת הבגדים התחתונים17

בואו נדבר על משהו שהרבה מאיתנו לא מרבים לדבר עליו – איך לטפל בתחתונים שלך בדרך הנכונה כך שהם יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר. כן, הם דורשים תשומת לב מיוחדת, ויש דרכים ספציפיות שאתם יכולים לכבס את התחתונים שלכם כדי לנקות אותם לחלוטין ולהאריך את תוחלת החיים שלהם.

תפרידו כביסה בצורה נכונה

קחו קצת זמן למיין את התחתונים שלכם ולהפריד אותם משאר הבגדים שאתם מתכננים לכבס, כיוון שצריך לכבס אותם בטמפרטורה נפרדת. מומלץ להפריד אותם לפי צבעים: כהה עם כהה, לבן עם לבן, וצבעוני עם צבעוני.

כל מה שאתם צריכים לדעת המדריך לשטיפת הבגדים התחתונים

בחרו בחומר ניקוי עדין

לכו על חומר ניקוי שמתויג כעדין או לכביסה לבנה ולא חומר כימי; זה יעשה לבגדים שלך ולך טובות רבות. הם בדרך כלל נקיים מכימיקלים קשים כמו אקונומיקה, פוספטים, או אנזימים שעלולים להזיק ולפרק בדים מסוימים ובכל זאת מסוגלים לעשות את העבודה.

כל מה שאתם צריכים לדעת המדריך לשטיפת הבגדים התחתונים

בחרו בטמפרטורה הנכונה

טמפרטורות גבוהות יותר עושות עבודה הרבה יותר טובה בהריגת חיידקים במכונת הכביסה, אז תבחרו ב-60 מעלות צלזיוס כדי לכבס את התחתונים שלכם. אם התחתונים שלך עשויים מבד עדין בחרו ב-40 מעלות צלזיוס.

כל מה שאתם צריכים לדעת המדריך לשטיפת הבגדים התחתונים

טיפים וטריקים נוספים

הקפידו לבדוק את התווית על הבגד לפני הכביסה ולהכיר כיצד לטפל בחומר בצורה הטובה ביותר. לטיפול בכתמים בחרו בג'ל להסרת כתמים שכן הוא נספג ביעילות רבה ועדין יותר. טפלו מראש בבגד שלכם על ידי מריחת חומר הסרת כתמים מיוחד על הכתם בלבד ולזרוק למכונת הכביסה. ייבשו את התחתונים על מתלה ולא במייבש כדי לשמור על צורתם, צבעם, וגמישותם. בונוס נוסף הוא שזה טוב יותר לכדור הארץ ולחשבון החשמל שלך.

App exclusive Coupons for you!
Get your -15% Welcome Coupon for new App customers and many personalized offers.