דלג לתוכן העיקרי
משלוח חינם
מדיניות החזרה של 30 יום
יותר מ 500 מותגים

אנחנו אוהבים אופנה. ואנחנו אוהבים את הכדור שלנו.

תרומה הולכת וגדלה
אנו מאמינים בעשיית עסקים עם השפעה סביבתית חיובית וביחס הוגן לכל האנשים. כחלק מהפתרון שלנו, אנו מתמקדים בשלושה תחומים: מעגליות, אופנה בת קיימא יותר וטביעת הרגל האקולוגית שלנו.
אופנה בת קיימא יותר
עמוד התווך האופנה הבר-קיימא שלנו מתמקד ביצירת שקיפות רבה יותר בחנות המקוונת שלנו. אנו רוצים לאפשר ללקוחותינו לקבל החלטות רכישה מושכלות תוך התחשבות בקיימות על ידי תיוג מוצרים כברי קיימא יותר.
נווטו בסמלי הקיימות שלנו בזמן השופינג
בדקו את קטגוריית הקיימות כדי למצוא רעיונות.
השתמשו במסנני הקיימות שלנו כדי לבחור את המוצרים על פי נושא הקיימות החשוב לכם.
הקישו על הסמל בזמן הקניות כדי לראות סיכום של הקיימות של מוצר זה.
קראו את החלק על הקיימות בדף פרטי המוצר כדי לקבל מידע נוסף על החומרים, הייצור והאישורים של המוצר.
מעגליות
עם יוזמות האופנה המעגליות שלנו, אנו רוצים להאריך את חיי המוצר ולהפחית את הפסולת מייצור אופנה וצריכה. ההצעה שלנו במבחר המיחזור מקל על טיפוח חלופות בנות קיימא יותר לאופנה ממקור ראשון.
מוצרים משופצים
טביעת הרגל הסביבתית שלנו
אנו מודדים ללא הרף את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ומשפרים בהדרגה את הניתוח שלנו. בהתבסס על תובנות שהושגו, אנו מגדירים יעדים ומצמצמים את טביעת הרגל שלנו, מתאמים שיפורים עם השותפים שלנו ומפצים על כל פליטת CO₂ שלא ניתן להפחית ישירות.
גלה את האמצעים שלנו
2021/2022 במספרים
מילוי הזמנה בשנת 2021/2022 פלט בממוצע 1.14 ק"ג של CO₂. הצלחנו להפחית זאת ב-17.9% מ-1.39 ק"ג של CO₂ ב-12 החודשים הקודמים. אנו מפצים את כל פליטות החממה והופכים את ההזמנות שלך ל-CO₂ ניטרליות באמצעות פיצוי
איך אתה יכול לתרום?
זה פשוט כמו צמצום בצריכה, בחירה מודעת יותר, בחירת מעגליות בהחלטות היומיומיות שלך וטיפול בבגדים האהובים עליך כדי להאריך את חייהם. חקור את דף ה- Love Your Wardrobe שלנו לקבלת טיפים פשוטים ויצירתיים לתיקון וטיפול.
רכישה מודעת יותר
פחות זה באמת יותר וישנן דרכים רבות להפוך את הרכישות שלך למודעות יותר. החל מבניית ארון קפסולה, בחירה באופנת מחזור, יד שנייה או הצד הבר-קיימא יותר של האופנה - האפשרויות אינסופיות. בחר מותגים שחולקים את הערכים שלך וקנה מתוך כוונה לאהוב את הפריטים שלך כמה שיותר זמן.
יותר טיפול. עוד חיים.
טיפול נכון יעזור לבגדים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר. זה יכול להיות פשוט כמו ביצוע הוראות תווית הטיפול, או כביסה פחות ובצורה ידידותית לסביבה. מצא חייט טוב ואל תזרוק את הבגדים שלך - תן להם הזדמנות, תן להם חיים שניים.
יותר מעגליות
תהיו יצירתיים, הפכו למעגליים. אתה יכול לייעד מחדש או לשדרג את הבגדים שלך, לעשות כמה פרויקטים של עשה זאת בעצמך, כמו גם למכור או לתרום אותם למטרה טובה. להעביר או להחליף בגדים עם החברים שלך זה גם חמוד ומעגלי - פשוט תעשה את זה כיף.